عزيزي الزائر يسعدنا جدا انضمامك الينا
تفضل بالتسجيل الان فنحن كلنا امل في كسيك
صديقا عزيزا
وان كنت لاتريد التسجيل اضغط اخفاء

وتفضل بالدخول

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عزيزي الزائر يسعدنا جدا انضمامك الينا
تفضل بالتسجيل الان فنحن كلنا امل في كسيك
صديقا عزيزا
وان كنت لاتريد التسجيل اضغط اخفاء

وتفضل بالدخول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3 مشترك

نكت 2010

ميمو الأمورة
    ميمو الأمورة
    مشرفة الصوروالفرفشة
    مشرفة الصوروالفرفشة

نكت 2010 Empty نكت 2010

مُساهمة من طرف ميمو الأمورة الأحد 08 نوفمبر 2009, 03:19

تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

flower هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا مش علي الاول قاله وكمان غيرت اسمك

flower ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

flower ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى
    ناجي الامين
    ناجي الامين
    ادارة منتدى الاحبة
    ادارة منتدى الاحبة

نكت 2010 Empty رد: نكت 2010

مُساهمة من طرف ناجي الامين الأحد 08 نوفمبر 2009, 03:41

ميمو الأمورة كتب:
    سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

[

هههههههايههههههههاااايهههه
    دي خطيرة
    والله ما قادر اسكت م الضحك

زيدينا
    جلاكسي
    جلاكسي
    ادارة منتدى الاحبة
    ادارة منتدى الاحبة

نكت 2010 Empty رد: نكت 2010

مُساهمة من طرف جلاكسي الأحد 08 نوفمبر 2009, 15:05

ميمو الأمورة كتب:
    تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

هههههههههههههههههههههه دي تجنن ميمووو بمشي وارجع ليكي بنكااااااااااااااااات تجنن

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 01 يوليو 2024, 18:57